Elfogyott az erő a motorból

Elfogyott az erő a motorból

Ruszó Krisztián és Kopcsó Peti szépségdíjas Lada VFTS-e, gyönyörűen mutat a pályákon és a versenyeken készült fotókon, de sajnos ezúttal nem muzsikált túl jól Miskolcon. Krisztiánék egyetlen szakaszt sem tudtak úgy teljesíteni, ahogy szerették volna, ráadásul Sátán egy eltörő szelephimba végkép megálljt parancsolt a srácoknak. Emiatt most egy kis tavasz végi nyári szünetet hirdettek Krisztiánék, a murvás versenyekre nem mennek, de egy-két tesztverseny után Fehérváron teljes erőbedobással támadnak. Ruszó Krisztiánnal beszélgettünk.
 

Milyen volt felkészülésetek a Miskolc Rallye-ra?

Tökéletesen sikerült és mi azt is gondoltuk, hogy minden a lehető legnagyobb rendben van. Csütörtökön, került az autó beszabályozásra, ott és akkor minden totálisan ideálisnak mutatkozott. De a versenyen erről az elképzelésről elég hamar kiderült, hogy nem egészen volt helytálló.

Mi történt veletek? Nagyon rövid volt a versenyetek…

Már a Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt szakaszon is éreztük, hogy valami gond van a Ladánkkal. Egyre csak gyengült, kisebb lett a teljesítménye, de leértünk vele a gyorsaságiról és tovább is mentünk Mályinkára. Sosem mentem még itt, de nagyon tetszett, szeretem az ilyen szűk, dobálós, technikás gyorsaságikat. Ott már nagyon gyenge volt a motor. Ennek ellenére sikerült 5 km/órás tempóval egy szalagkorlátot megérintenem. Nem lett nagy baj, csak a bal első sárvédőn a fényezés bánta egy kicsit a találkozást, amit már ki is javítottunk. A mályinkai célban már hajlottunk afelé, hogy feladjuk a versenyt, mert egyre többször csak három henger üzemelt a motorban. A teljesítmény gyakorlatilag a nullához közelített. De mégis úgy gondoltuk, hogy elmegyünk az egyik kedvenc pályámra, Sátára, megpróbálunk legurulni rajta és eljutni a célba. Aztán még várt volna minket egy hosszú etap a szervizig, reméltük, hogy eljutunk oda, hátha a fiúk meg tudják oldani a gondot. Nem így lett. Sátán eltört egy szelephimbánk és ki kellett állnunk. Sajnos nem tudtuk élvezni a versenyzést még a bükkszentkereszti szakaszon sem, mert már fölfelé sem úgy ment az autó, ahogy kellett volna. Utána pedig csak kínlódtunk a kocsival. Szerettem volna végigmenni a versenyen, mert a miskolci kötődésem miatt nekem ez volt a hazai futam. Nagyon szomorúak voltunk.

Most hogyan tovább?

Mivel Miskolcon kiestünk, elengedjük egy kicsit a bajnokságot és kihagyjuk a két murvás versenyt, a Szombathely és a Veszprém Rallye-t. A Rallye2 Bajnokság mezőnyébe várhatóan a Székesfehérvár Rallye-n térünk vissza. Addig pedig sprintversenyeken kívánunk részt venni. A legközelebbi alkalom a szurkolóknak, hogy találkozzanak velünk a Lyukóbánya-Parasznya sprinten lesz. Ha a Fehérvár időpontjáig lesz még, akkor szeretnénk még egy sprinten elindulni és tesztelni a Székesfehérvár Rallye előtt. Kipróbálnék még néhány dolgot az autón, mert innentől kizárólag az aszfaltra koncentrálunk és nem szeretnénk még egy ilyen, a miskolcihoz hasonló technikai problémába beleszaladni. Hibamentesen, gyorsan és eredményesen szeretnénk majd zárni októberben a bajnokságot.
 
Salánki Gábor - Rallye2.hu
 
Köszönöm szépen a segítséget a támogatóinknak és barátainknak, akik fáradtságot nem ismerve segítik a versenyzésünket!
2016. május 19. interjúk
vissza

Marco Racing Team Kft 2018 ©

Az oldalon található szöveg, kép és videóanyag szerzői jog védelem alatt áll. Bármilyen felhasználásuk más oldalakon csak az oldal tulajdonosának írásos beleegyezésével lehetséges!