Kiegyensúlyozott teljesítménnyel szereztük meg a második helyet

Kiegyensúlyozott teljesítménnyel szereztük meg a második helyet

Nagy csatákra nem kényszerült a jó pozíciókért a Miskolc Rallye-n Kaptás Levente és Böröczi Levente, de ennek ellenére nem spóroltak a fiúk a gázzal, így egy kategória második hellyel térhettek haza a verseny végén. Mályinkán ugyan volt egy megforgása a hondás duónak, de a srácok így is imádták a bükki gyorsaságit, ami a pilóta szerint hazánk egyik, ha nem a legjobb és legnehezebb speciális szakasza. A Miskolc Rallye-ról, Kaptás Leventével beszélgettünk.
 

Milyen munkátok volt az autón a Miskolc Rallye előtt, hogyan készültetek a versenyre?

Az Egerben szerzett karosszériahibákat próbáltuk kijavítani, vagyis nem csak próbáltuk, hanem a szervizcsapatunk - akiket nagy köszönet illet ezért- tökéletesen el is végezte a munkát. Ezen felül csak a kötelező jellegű dolgokat cseréltük illetve ellenőriztük és indultunk a Miskolc Rallye-ra. A pályabejáráson azt tapasztaltuk, hogy a pályák jók, abszolút elnyerték a tetszésünket. A Mályinka valóban rászolgált a jó hírére, szerintem Magyarország egyik legnehezebb, legnagyobb kihívást jelentő gyorsasági szakasza. A tréning nekünk teljesen jól telt, volt idő mindenre, nem volt okunk panaszra.

Ez a versenyetekre is elmondható? Hogy alakult a szombati napotok?

Műszaki gondunk szerencsére nem volt, hibátlanul ment végig a Hondánk a 87 gyorsasági kilométeren. A pénteki változó időjárás nyomta rá a bélyegét a szombati versenyre, mert nem tudtuk milyenek lesznek másnap a szakaszok. No, nem mintha szombaton ezt nagyon ki lehetett volna számítani előre a borongós, napsütéses váltakozó idő miatt. Ez egy olyan befolyásoló tényező volt, ami okozott is váratlan helyzeteket. Sarasak, felhordásosak voltak a pályák. Szerencsére csak egyszer forogtunk meg, Mályinkán. Ezen felül viszonylag nyugodtan telt nekünk a verseny, nagy csatáink nem voltak. Ifj. Fogarasi Attiláék elhúztak tőlünk, mögöttünk pedig annyi másodpercet kaptak az ellenfelek, hogy a második körben igazából csak be kellett osztanunk az előnyt, az autót és élveztük a száguldást. Kiegyensúlyozott teljesítménnyel, egymáshoz nagyon hasonló időket autóztunk. Teljesen jó volt a verseny, aminek a végén a célban az abszolút értékelés 18. helyezése mellé a géposztályunk ezüstérmét is begyűjtöttük.

Hol találkozhatunk veletek legközelebb?

A murvás versenyek olyan nagy költséggel járnának a számunkra, hogy mi az Iseum és a Veszprém Rallye-t is kihagyjuk. Tartalékolunk inkább az aszfaltos megmérettetésre. Ha pedig minden jól alakul, akkor 2017-ben szeretnénk egy teljes évet teljesíteni a Rallye2 Bajnokságban, aszfalttal, murvával, mindennel. A szombathelyi és a veszprémi murva is ismerős amúgy a számomra. Előbbin egyszer, utóbbin kétszer autóztam már, 2007-ben és 2011-ben. Azóta nem mentem laza talajon. De remélem 2017-ben lesz rá újra mód. Most tehát az aszfaltra készülünk, így a mi versenynaptárunkban a Székesfehérvár Rallye a következő bejegyzés, július végén.

 
Salánki Gábor- Rallye2.hu
2016. május 19. interjúk
vissza

Marco Racing Team Kft 2018 ©

Az oldalon található szöveg, kép és videóanyag szerzői jog védelem alatt áll. Bármilyen felhasználásuk más oldalakon csak az oldal tulajdonosának írásos beleegyezésével lehetséges!