Még most sem értjük, hogy mi történt

Még most sem értjük, hogy mi történt

Szepesi Marci és Gondos Peti nagyon jól nyomta a gázt a Miskolc Rallye-n és kitűnően álltak a 9-es géposztályban, amikor a negyedik gyorsaságin, Bükkszentkereszten kibabrált velük a saras pálya és a domboldalnak adtak egy elefántpuszit a srácok, a Hondájukkal. A szakaszról még így is győztesként értek ki, de a cél után véget ért a versenyük. Olyannyira, hogy a hétvégén, Szombathelyen sem találkozhatunk velük, de hogy mik a tervek a páros háza táján, arról inkább beszéljen Szepesi Marci.
 

Milyen volt a felkészülésetek a Miskolc Rallye-ra?

Próbáltunk egy kicsit a váltón fejleszteni, ami sikerült, valamivel rövidebb lett, mint amilyen Egerben volt. Ezen felül minden porcikáját átvizsgáltuk a Hondánknak, mert nem szerettük volna, hogy idő előtt kelljen feladnunk a hazai versenyünket. A munkánk jó volt, de sajnos a tervünk ezen része nem sikerült, nem értünk célba.

Négy gyorsasági szakaszon autóztatok, az első körötök milyen volt?

Az első gyorsasági szakaszunk elég jól sikerült, tetszett is, ám a szénégető boksánál sikerült megforognunk. Köszönjük az esetről a fotókat! A Bükkszentlászló-Bükkszentkereszt szakaszon már többször is autóztunk, de soha nem láttuk még ilyen sárosnak. Pláne a szakasz végét. Kifejezetten megleptek minket a körülmények, nem is tudtuk a miértjét. Mályinkán hasonló volt a helyzet, ott sikerült egy-két lassítót keresztben abszolválni és szintén a végén kellett megküzdenünk nagyon az iszonyatosan nagy sárral, de ettől függetlenül jól éreztük magunkat a kocsiban. Sátán a lobogós nagy tempós pályán is egész jól alakultak a dolgok, ezt a szakaszt is megnyertük, pont, mint az első kettőt és ezzel már több, mint 2 perc 22 másodperccel vezettük a géposztályunkat. A szervizben csak a folyadékszinteket kellett ellenőriznie a szervizcsapatnak, akiknek nagy-nagy köszönettel tartozunk a munkájukért, valamint hálásak vagyunk a támogatóinknak is a segítségéért.

A negyedik gyorsaságit is megnyertétek. Mi volt a gond?

Ugyanaz, mint az első körben. Nagyon csúszott az út a gyorsasági végén. Az egyik sima balos kanyarba úgy kifarolt jobbra az autónk, hogy nem is értjük még most sem, hogy mi történt velünk. Nekimentünk a partoldalnak, ami alaposan megütötte a kocsi elejét. A baj az volt, hogy a hűtőnk is kilyukadt. Közel volt a cél, odáig még lementünk, de a cél után véget is ért a versenyünk. Az ürömbe annyi öröm vegyült, hogy a célhoz közel jártunk már, amikor a baj történt, kijutottunk, nem kellett estig bent rostokolnunk, mondjuk a gyorsasági közepén az erdőben, mert a faluba értünk tudott jönni a csapat.

A Szombathely Rallye nevezési listáján ti nem vagytok rajta.

Nem, mert nem indulunk az Iseum Rallye-n. Az ottani pályák egyébként ismerősek, mentem már rajtuk. Az autónkon a rajt előtt néhány nappal készült csak el a lakatos munka. Se motor, se váltó nincs benne, a versenyautónk elejét mondhatni, hogy egy hatalmas bombatalálat érte. Nem készülnénk el vele a pénteki indulásig. Szeretnénk, hogy a versenyautónk az ütközés után is ugyanolyan megbízhatóan működjön, mint előtte, ezért nem kapkodunk a munkával, mindent alaposan megjavítunk, átnézünk. Mi majd júniusban, a Veszprém Rallye-n szeretnénk legközelebb rajthoz állni.

Salánki Gábor - Rallye2.hu
2016. május 19. interjúk
vissza

Marco Racing Team Kft 2018 ©

Az oldalon található szöveg, kép és videóanyag szerzői jog védelem alatt áll. Bármilyen felhasználásuk más oldalakon csak az oldal tulajdonosának írásos beleegyezésével lehetséges!