Minden jó, csak kellene még egy pár lóerő…

Minden jó, csak kellene még egy pár lóerő…

A féktávok jók, a kanyarsebesség rendben van, mégis várat magára az igazán jó eredmény Forgács Laci és Begala Tomi háza táján. A srácok tudják, hogy a problémát a motornál kell keresni, ezért Laci a Miskolc Rallye után nekilát a BMW-nek és megpróbál egy kicsit doppingolni a motoron, annak érdekében, hogy a következő versenyen már fel tudják venni a harcot a géposztályuk élmezőnyével. De, hogy ez mikor lesz? Arról Szabó Krisztiánt, Laci régi navigátorát, a csapat mindenesét kérdeztük, aki Miskolcon még előfutóként is navigált.
 

Egerben elég lobbanékony hangulatban ért véget a verseny Laciék számára. Mit kellett tennetek azért, hogy a Miskolc Rallye-n rajthoz tudjanak állni a fiúk?
 
Sajnos Egerben az utolsó gyorsasági szakasz első harmadában előtört egy tűzijáték az autó kipufogójából, amit az okozott, hogy lelazult az ékszíjtárcsa a főtengely végén. Jó lett volna, ha kibírja még a hátra lévő néhány kilométert és akkor rögvest egy célig tartó versennyel nyitják a fiúk a közös karrierjüket. A verseny után Laci – lévén, hogy ő az autószerelő is- felismerte a problémát, kiszerelte a motort a reaktortérből, kicserélte, amit kellett, új életet lehelt a motorba, ami meghálálta a törődést, lényegesen jobb lett a az ereje, mint amilyen Egerben volt.
 
Akkor tehát volt egy jó autótok, amivel nekivághattatok a Miskolc Rallye-nak.  
A jó autó kifejezés helyett én inkább a jobb autó megnevezést használnám. Az egri formájától tényleg jobb, üzembiztosabb autó lett Miskolcra a BMW-nkből. De a tulajdonságai még mindig messze állnak attól, hogy jó autóról beszéljünk és ez a fiúk időeredményein is meglátszott. Néztünk mi most külső és belső felvételeket a Miskolc Rallye után, amiken azt láttuk, hogy a kanyarsebességre és a féktávokra nem lehet panasz, de az emelkedőkön nagyon sokat kaptak Laciék. A motor erejével van a probléma. Voltak jó részeredmények, sikerült a géposztály élmezőnyéhez közel is autózni, de a végén nem tudott Laci és Tomi beférkőzni az első háromba. Az utolsó gyorsasági előtt még a negyedik helyen álltak, de a második Sátán sajnos kikaptak, így csak az ötödik hely jutott nekik ezúttal a kategóriában. Jelenleg azon törjük a fejünket, hogy a következő versenyig egy komolyabb felújítás és fejlesztés fog kelleni az autónak. A célunk, hogy fel tudjuk venni a versenyt az élmezőnyben autózó kategóriatársakkal, ahhoz pedig mindenképpen szükséges lesz a fejlődésre. Ezúttal sok dolga nem volt a szervizcsapatunknak, de nagyon köszönjük a munkájukat és a támogatóink segítségét. A pályák rendben voltak, ismert bükki pályák ezek, amikor Lacival versenyeztünk rajtuk, akkor mindkettőnknek nagyon tetszettek. A mostani versenynek jó volt a szervezése, az időbeosztása, nem lett etap egyik speciális sem, gyakorlatilag gond nélkül ment minden a maga útján, szerintem ilyennek kell lennie egy rallyeversenynek. Nem lehetett semmire panasz. A szervizpark is teljesen rendben volt. Minden adott volt egy jó versenyhez, mi nagyon örültünk, hogy ott lehettünk a Miskolc Rallye-n. Bízunk benne, hogy jövőre is hasonlóan jó pályákkal vár majd minket a rendezőség.
 
Készen lesztek e a Szombathely Rallye-ra a motor fejlesztésével?
 
Nem, de nem is szeretnénk rajthoz állni sem az Iseum Rallye-n sem a Veszprém Rallye-n. A tavalyi Szombathely Rallye-ról nekünk nagyon rossz élményünk van. Az volt életünk első és egyben utolsó murvás versenye Lacival. A negyedik kanyarban estünk egy embereset. Emiatt az összes murvaversenyt elengedtük, soha nem szeretnénk még egyszer murván rajthoz állni. Azt az összeget, amit most ezekre a versenyekre elköltenénk, inkább a motorra, az autóra költjük. Lesz helye minden Forintnak. A Székesfehérvár Rallye-n pedig reményeink szerint egy megerősödött, megbízható autóval térünk majd vissza a Rallye2 Bajnokságba.
 
Salánki Gábor – Rallye2.hu
2016. május 19. interjúk
vissza

Marco Racing Team Kft 2018 ©

Az oldalon található szöveg, kép és videóanyag szerzői jog védelem alatt áll. Bármilyen felhasználásuk más oldalakon csak az oldal tulajdonosának írásos beleegyezésével lehetséges!

CI_DB_mysqli_driver Object ( [dbdriver] => mysqli [_escape_char] => ` [_like_escape_str] => [_like_escape_chr] => [_count_string] => SELECT COUNT(*) AS [_random_keyword] => RAND() [delete_hack] => 1 [use_set_names] => [ar_select] => Array ( ) [ar_distinct] => [ar_from] => Array ( ) [ar_join] => Array ( ) [ar_where] => Array ( ) [ar_like] => Array ( ) [ar_groupby] => Array ( ) [ar_having] => Array ( ) [ar_keys] => Array ( ) [ar_limit] => [ar_offset] => [ar_order] => [ar_orderby] => Array ( ) [ar_set] => Array ( ) [ar_wherein] => Array ( ) [ar_aliased_tables] => Array ( ) [ar_store_array] => Array ( ) [ar_caching] => [ar_cache_exists] => Array ( ) [ar_cache_select] => Array ( ) [ar_cache_from] => Array ( ) [ar_cache_join] => Array ( ) [ar_cache_where] => Array ( ) [ar_cache_like] => Array ( ) [ar_cache_groupby] => Array ( ) [ar_cache_having] => Array ( ) [ar_cache_orderby] => Array ( ) [ar_cache_set] => Array ( ) [ar_no_escape] => Array ( ) [ar_cache_no_escape] => Array ( ) [username] => savariarallye [password] => 2AdDwkVeE2Y_l [hostname] => localhost [database] => savariarallye_2016 [dbprefix] => [char_set] => utf8 [dbcollat] => utf8_unicode_ci [autoinit] => 1 [swap_pre] => [port] => [pconnect] => [conn_id] => mysqli Object ( [affected_rows] => 0 [client_info] => 5.1.73 [client_version] => 50173 [connect_errno] => 0 [connect_error] => [errno] => 0 [error] => [field_count] => 3 [host_info] => Localhost via UNIX socket [info] => [insert_id] => 0 [server_info] => 5.1.73 [server_version] => 50173 [sqlstate] => 00000 [protocol_version] => 10 [thread_id] => 306891719 [warning_count] => 0 ) [result_id] => mysqli_result Object ( [current_field] => 0 [field_count] => 3 [lengths] => [num_rows] => 0 [type] => 0 ) [db_debug] => [benchmark] => 0.0057327747344971 [query_count] => 4 [bind_marker] => ? [save_queries] => 1 [queries] => Array ( [0] => SELECT w.method, w.position, w.configs FROM `widgets` w LEFT JOIN layouts l ON (w.layout=l.id) WHERE ( l.controller = 'post' OR l.controller = '*' ) AND ( l.method = 'view' OR l.method = '*' ) AND ( w.exclude != 'post/view' ) AND w.status=1 ORDER BY w.list_order ASC [1] => SELECT * FROM (`posts`) WHERE `post_status` = 'publish' AND `ID` = 37 AND `post_access` = 'publish' AND `post_date` <= NOW() AND ( post_end = '0000-00-00 00:00:00' OR post_end >= NOW() ) [2] => SELECT `type`, `title`, `slug` FROM (`w_posts_to_terms`) WHERE `post_id` = 37 [3] => SELECT p.ID, p.post_title, p.slug FROM `posts` p INNER JOIN posts_to_terms ptt ON ptt.post_id=p.ID WHERE p.menu='y' AND p.post_status = 'publish'AND p.post_access='publish' AND p.post_date <= NOW() AND ( p.post_end = '0000-00-00 00:00:00' OR p.post_end >= NOW() ) AND ptt.terms_id = (SELECT id FROM posts_terms WHERE type = 'category' AND slug = 'hirdetotabla') ORDER BY p.post_date DESC, p.ID DESC LIMIT 6 ) [query_times] => Array ( [0] => 0.0011849403381348 [1] => 0.00083303451538086 [2] => 0.0008389949798584 [3] => 0.002875804901123 ) [data_cache] => Array ( ) [trans_enabled] => 1 [trans_strict] => 1 [_trans_depth] => 0 [_trans_status] => 1 [cache_on] => [cachedir] => application/cache [cache_autodel] => [CACHE] => [_protect_identifiers] => 1 [_reserved_identifiers] => Array ( [0] => * ) [stmt_id] => [curs_id] => [limit_used] => [stricton] => )