Soha rosszabb meglepetést!

Soha rosszabb meglepetést!

Még önmagát is alaposan meglepte Tóth PistiX és Sillye Zsolti, amikor a Miskolc Rallye értékelésében a Lada Kupa élére kormányozták a jó öreg 21074-est. A srácoknak azonban a legnagyobb kalandot a verseny előtti felkészülésüknek a vége jelentette, hiszem az autójuk úgy érkezett meg Miskolcra, hogy azzal még bőven akadt dolga a szervizcsapatnak. PistiX imádja a meglepit! :-) Az Iseum Rallye-n nem akart indulni, de érdekes módon mégis a csomagolással foglalatoskodik. Tóth Istvánt kérdeztük.
 

Elég sok  dolgotok volt még az autóval azután is, hogy Miskolcra érkeztetek. Hogyan boldogultatok vele?
 
Alapjaiban nézve szerintem jól sikerültek a felkészülés végére maradt és rohamtempóban elvégzett munkák. Egyfelől időben odaértünk a gépátvételre, másfelől pedig a versenyen célba értünk. Ha ezt nézzük, akkor panaszra semmi ok. Óriási köszönet ezért a szervizcsapatunknak, valamint a támogatóinknak, hogy most is mellettünk álltak. De nem nekem való az effajta rohanás. Rossz volt például úgy itinert írni, pályát járni, hogy közben tudtam, hogy a srácok lázasan dolgoznak a Zsigulin. A szervizcsapatunk mindent tökéletesen megcsinált, ránk csak a gumivásárlás maradt, no és persze a pályabejárás.
 
Célba értetek bizony, nem is akárhogyan, hiszen egy első helyet is begyűjtöttetek. Milyen volt nektek a Miskolc Rallye?
 
A pályák nagyon változatosak voltak. A tréningen, Bükkszentkereszten esett az eső, de Mályinkán sem voltak éppen ideálisnak nevezhetők a körülmények. Nem is nagyon tudtuk eldönteni, hogy mit írjunk bele az itinerbe és mit ne. Sátán pedig teljesen száraz volt minden. Nehéz tréning volt. A verseny elég jól alakult, a Ladánk is egészen jól bírta a lobogós, tempós szakaszokat, néha még talán engem is felülmúlt olykor-olykor. Nem mindenütt nyomtam tövig a gázt, itt-ott még jobban elvállalhattam volna a kanyarokat, erről beszélgettünk is Zsoltival. De megegyeztünk abban, hogy talán pont erre volt szükség, ahhoz, hogy célba érjünk. Nem vállaltam túl magam, mindig a legjobb tudásom szerint vezettem az autót. Mivel tudtam, hogy az első két gyorsaságin csak a kanyarok közepétől lehet meglátni a saras részeket, így az óvatosságra szavaztam, aminek köszönhetően elkerültek minket a kalandok a hatgyorsasági szakaszon. Ahhoz képest, ahogy mi Miskolcon szoktunk szerepelni, egészen jól alakult a hétvégénk. A kategóriánk hatodik helyén végeztünk, amivel nem egészen vagyok elégedett, mert a célkitűzés az ötödik hely volt, de arról sajnos lemaradtunk. Sáta nagyon gyors volt, a Hondák csak úgy repesztettek rajta, feküdt az a szakasz a japán vasakat hajtó párosoknak. A Lada Kupa első helyével viszont még magunkat is megleptük, nem számítottunk rá, hogy azt megszerezhetjük. Nagy öröm volt ez nekünk.  Összességében nem lehet panaszra okunk.
 
Az Iseum Rallye következik. Ti is ott lesztek az év első murvás megmérettetésén? 
 
Úgy volt, hogy nem indulunk. Majd egy hirtelen felindulásból elkövetett jelentkezés után a mi nevünk is rákerült a nevezési listára. Sok jót hallottam és láttam már felvételekről a Szombathely Rallye-ról, úgy éreztem, hogy nem várhatok tovább, személyesen is át kell élnünk az élményt. Felkészítettük a murvára a kocsinkat, amivel szeretnénk átgurulni a céldobogón és ha lehet akkor sok ponttal és egy szép eredménnyel hazatérni Vas megyéből.
 
Salánki Gábor – Rallye2.hu
 
 
2016. május 19. interjúk
vissza

Marco Racing Team Kft 2018 ©

Az oldalon található szöveg, kép és videóanyag szerzői jog védelem alatt áll. Bármilyen felhasználásuk más oldalakon csak az oldal tulajdonosának írásos beleegyezésével lehetséges!